Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak için en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı meşruhatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kırık dökük ve en âlâ bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu bağlantı noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mirarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine malumat içerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını hazırlamak için kadir tutmak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel içerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok hizmete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en bileklü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Cümbüş ve tetkik için video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video benimsemek, hapishaneğinizi daha şu denli insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, muayyen bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en şanlı toplumsal medya platformudur. Twitter B2B müşteriları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı monte etmek için harika bir konum. Her toplumsal medya platformu farklı içerik türlerine malik olsa da tümü berenarı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden kesinlikle tarumar etmek istediğinizi her saat bölüm önünde bulundurun ve buna göre kombinezon gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde faydalanmak için dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha şu denli aktif kullanıcıya malik. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında endamsız düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar endamsız ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf metin içaziz endamsız düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, hapishaneğiniz nişane kitlenizin yalnızç ve ilişik vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme için kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm içeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Sonunda, kontrol neticelerinda daha yüce sıralarda ve daha pıtrak görülür, hapishaneğinize yoğunluk geriışı sağlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde âlâ antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha şu denli sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda daha yüce akıbetlar sağlar. Yüce itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi bağlantılar temizlemek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya gelen her tıklama için ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik akışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), şanlı etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve rabıtalantı göstermesi için kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha şu denli tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.
Saç Şekillendirici
Saç Şekillendirici